"LEK, UTELIV OG GLEDE" - Vi knytter vennskap på dette stedet !

Vi har tro på barnets kompetanse, og at vi skal jobbe med hjertet og anerkjennelse for å fremme et inkluderende fellesskap med varme og rause mennesker - som igjen gir rot for utvikling av trygge og gode vennskapsbånd.

Vi skal være lekne voksne, og møte barna der de er "hjemme". Uansett hvem du er og hvor du kommer fra, skal du ha lik mulighet til å delta i et trygt og raust fellesskap. Vi skal skape forståelse og toleranse for ulikheter og naturen rundt oss -og vi skal glede oss over og ta vare på livet sammen med barna.

Hos oss verdsetter vi hverandres ressurser, og ser verdien av ulikheter både hos voksne og barn - og det skal gjøre oss sterke og trygge.

Vi skal skape magiske øyeblikk sammen, og disse kan ikke telles, måles eller planlegges.

Magiske øyeblikk preges av varme, nærhet, undring og lykke.